Je známým faktem, že pokud pravidelně konzumujete okurky, můžete si výrazně zlepšit své trávení a celkovou činnost trávicího systému. Okurka stimuluje metabolismus, přispívá k rychlejšímu spalování tuků a zabraňuje jejich usazování v našem těle.

Kromě toho má, ale i mnohé jiné blahodárné účinky i na krásu. Všechny je spojuje 7-denní okurková dieta. Nejde však o žádnou drastickou dietu či hladovění.

Podstatou je pročištění organismu, nastartování metabolismu, odstranění problémů s trávením a nafouknutým bříškem. Očistný efekt se projeví i na vaší tváři – zbavíte se pupínků a nezdravě vypadající pokožky.

Jak vypadá 1 den takového stravování?

snídaně:

Talíř okurkového salátu a 2 vejce uvařená natvrdo. Tuto variantu snídaně můžete střídat tak, že vejce vyměníte za celozrnné pečivo, anebo za kvalitní kuřecí šunku.

10:00: 

Střídejte jablko, broskev, nebo 5 ks švestek.

Mezi jídly:

okurkové smoothie

oběd:

Okurkový salát (1 miska) a celozrnné pečivo – nebo okurkový salát a vařené, pečené nebo na páře připravené libové maso (kuřecí, krůtí)

večeře

Musí být minimálně 2 hodiny před spánkem – 300 g ovoce dle vlastního výběru (kromě banánů, manga a kokosu).

Kdykoliv během dne si můžete dát čerstvou okurku. Pokud pocítíte hlad, můžete si dát vejce uvařené natvrdo nebo kousek celozrnného pečiva.

článek pokračuje na další stránce..

Zanech stopu

Please enter your comment!
Please enter your name here