ingredience

Na přípravu našich snídaně budete potřebovat následující suroviny:

  • 1 polévkovou lžíci jablečného pektinu
  • 1 polévkovou lžíci medu
  • 1 kelímek, tedy zhruba 150 až 200 ml jogurtu (nejlépe bílého)
  • 30 kapek propolisu
  • 3 polévkové lžíce směsi ovesných vloček a vašeho oblíbeného sušeného ovoce
  • 40 až 50 gramů mletých ořechů
  • 1/2 čajové lžičky skořice (nejlépe cejlonské, ne čínské)

Příprava jablečného pektinu

Pektin je rostlinná vláknina a jablka jej obsahují ve vysoké koncentraci.

Tato ve vodě rozpustná vláknina vám dopomáhá k pocitu plnosti, takže déle vydržíte bez jídla.

Kromě toho, podle nejnovějšího výzkumu, má pektin i výborné vlastnosti při předcházení a rakoviny.

1) Nejprve vezměte přibližně 1 kg jablek a 2,5 litru vody (případně i méně, ale v daném poměru – například 0,5 kg jablek na 1,25 litru vody).

2) Jablka nejprve omyjte a poté je překrojte, vyberte jadérka a následně je nakrájejte na menší kousky.

3) Kousky jablek vložte do vroucí vody a vařte je přibližně 30 minut za občasného míchání. Přibližně polovina vody by se měla odpařit

4) Nakonec vodu sceďte a povařte ji dalších 20 minut, aby se jí odpařilo ještě více.

5) Výsledný pektin uskladněte v čistých nádobách.

Příprava snídaně

Po tom, když je jablečný pektin hotový, smíchejte ho s jogurtem a nechte jej v lednici přes noc.

Ráno do jogurtu a pektinu přidejte ostatní ingredience a dobře je promíchejte.

Před konzumací to můžete nechat ještě chvíli stát při pokojové teplotě, aby to nebylo velmi studené.

Vaše nejzdravější snídaně na světě je hotová!

Na této zdravé snídani si klidně můžete pochutnávat každý den.

Už za krátkou dobu byste měli začít na sobě pozorovat pozitivní změny v tom, že se budete lépe cítit a mít více energie.

Časem se k tomu přidá i posílená imunita vůči infekčním chorobám a také vám to pomůže snížit tělesnou váhu, pokud se snažíte shodit pár kil.

Sledujte nás na Facebooku

1
2